Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

ΚΚΕ: Ο λαός να βάλει φραγμό στη βαρβαρότητα

Κάλεσμα στο λαό να βάλει τέλος στην «εξαθλίωση» απευθύνει το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του για τα επικείμενα μέτρα.

«Καθώς κυβέρνηση και εκπρόσωποι της ΕΕ ολοκληρώνουν το νέο ανατριχιαστικό πακέτο μέτρων, έχουν αρχίσει ήδη τα παζάρια και οι αντιπαραθέσεις για το πώς θα γίνει το επόμενο ακόμα μεγαλύτερο κούρεμα που θα το συνοδεύουν νέα μνημόνια, όποια κι αν είναι η κυβέρνηση, εφόσον αυτή αποδέχεται την ΕΕ και την ύπαρξη των επιχειρηματικών ομίλων», σημειώνει το Κομμουνιστικό Κόμμα και προσθέτει:

«Μόνο ο λαός μπορεί να βάλει φραγμό και τέλος σε αυτό το «μονόδρομο» της βαρβαρότητας και της εξαθλίωσης, με την οργάνωση και την αντεπίθεσή του».





ΠΗΓΕΣ: Tromaktiko, newsnow

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.