Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Με τα «ερυθρόλευκα»!

Με την παραδοσιακή ερυθρόλευκη εμφάνιση θα παραταχθεί ο Ολυμπιακός στον αγωνισιτκό χώρο του «Μοσόν» (21:45, ΝΕΤ) για τις ανάγκες της κρίσιμης αναμέτρησης με την Μονπελιέ.

Με την κλασική «ερυθρόλευκη» ριγωτή εμφάνιση θα παραταχθεί ο Ολυμπιακός απέναντι στην πρωταθλήτρια Γαλλίας Μονπελιέ στην αποψινή αναμέτρηση της τρίτης αγωνιστικής των ομίλων του Champions League.

Όπως έγινε γνωστό το μεσημέρι της Τετάρτης, οι Πειραιώτες θα αγωνιστούν με την παραδοσιακή τους εμφάνιση κόντρα στην Μονπελιέ, κάτι, που έχει να συμβεί σε εκτός έδρας ευρωπαϊκό τους παιχνίδι από τη 1η Νοεμβρίου του 2011 στην περυσινή ήττα τους με 1-0 από την Μπορούσια Ντόρτμουντ.







Διαβάστε περισσότερα στο www.gazzetta.gr
Πηγή: www.newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.