Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Δεν ασχολούμαι με δημοσιεύματα

Δεν έχετε μόνο φίλους, αλλιώς δεν εξηγούνται τα δημοσιεύματα που σας επέρριψαν ευθύνη για την απόλυση ενός εργαζομένου από το κανάλι…

«Δεν ασχολούμαι με δημοσιεύματα. Ο καθένας κοιτάζει να κάνει τη δουλειά του. Όταν πρέπει να γεμίσει ένα site με κάποια νέα ή ένα περιοδικό ή μια εκπομπή , ποτέ δεν υπάρχουν πήγες , αλλά αυτό το γνωστό φιλικό περιβάλλον, ο στενός κύκλος , ο γνωστός του γνωστού. Ο καθένας λοιπόν θα βγάλει ότι θέλει. Δεν μου αρέσει αυτός ο τρόπος δουλειάς , δεν το έχω κάνει ποτέ , τον θεωρώ λίγο άνανδρο το ότι κάποιος μπορεί να γραφεί κάπου και μάλιστα ανώνυμα, γιατί ο άλλος δεν έχει καν τα κότσια να βάλει το όνομα του. Έχουμε ξεφύγει από την ελευθερία του λόγου , αυτό είναι ασυδοσία του λόγου», δήλωσε στο περιοδικό TV BOX.






ΠΗΓΗ: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.