Ο ερχόμος του Ζιοβάνι στην Ελλάδα θα συνδυαστεί με βράβευσή του από τον Ολυμπιακό.Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, όπως και όλος ο ερυθρόλευκος κόσμος, δεν ξεχνάει το πέρασμα του Βραζιλιάνου «Μάγου» και θα τον τιμήσει για όσα έδωσε στην ομάδα.
Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com
Πηγή: www.newsnow.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.