Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Βραβεύει τον ΄΄μάγο΄΄ του ο Θρύλος

Ο ερχόμος του Ζιοβάνι στην Ελλάδα θα συνδυαστεί με βράβευσή του από τον Ολυμπιακό.

Η ΠΑΕ Ολυμπιακός, όπως και όλος ο ερυθρόλευκος κόσμος, δεν ξεχνάει το πέρασμα του Βραζιλιάνου «Μάγου» και θα τον τιμήσει για όσα έδωσε στην ομάδα.







Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com 
Πηγή: www.newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.