Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Πέρασε αλλά με απώλειες το νομοσχέδιο για τις αποκρατικοποιήσεις

Δεκτό επί της αρχής και επί των άρθρων κατά πλειοψηφία έγινε ύστερα από ονομαστική ψηφοφορία το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για την κατάργηση του ελάχιστου ποσοστού συμμετοχής του ελληνικού δημοσίου...
σε ΕΛΠΕ, ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, ΟΔΙΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, ΕΛΤΑ και άλλους δημσίους οργανισμούς. Αντίθετα καταψηφίστηκε η τροπολογία του Υπ. Οικονομικών για την μεταφορά του Ταμείου των Δημοσιογράφων στον ΕΟΠΥΥ.






Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/10/blog-post_8815.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.