Περίπου 120 μοτοσυκλετιστές της εργαζόμενοι της ΠΟΕ-ΟΤΑ έκαναν μοτοπορεία στο κέντρο και κατέληξαν έξω από τα γραφεία της ΔΗΜ.ΑΡ στην Αγίου Κωνσταντίνου.
Περισσότερα στο planet-greece.blogspot.com
Περισσότερα στο planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.