Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Ένταση έξω από τα γραφεία της ΔΗΜ.ΑΡ

Περίπου 120 μοτοσυκλετιστές της εργαζόμενοι της ΠΟΕ-ΟΤΑ έκαναν μοτοπορεία στο κέντρο και κατέληξαν έξω από τα γραφεία της ΔΗΜ.ΑΡ στην Αγίου Κωνσταντίνου.











Περισσότερα στο planet-greece.blogspot.com


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.