Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Στάσεις εργασίας και απεργία από την Πέμπτη στην ΕΡΤ

Σε κινητοποιήσεις προχωρούν από αύριο οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, διαμαρτυρόμενοι για το κόψιμο της εκπομπής «Πρωινή Ενημέρωση» του Κώστα Αρβανίτη και της Μαριλένας Κατσίμη.

Συγκεκριμένα αύριο, Τετάρτη, έπειτα από απόφαση της ΠΟΕΣΥ θα πραγματοποιηθούν στάσεις εργασίας 06:00-08:00 και 20:00-22:00 ενώ από την Πέμπτη οι κινητοποιήσεις θα λάβουν μορφή 24ωρων επαναλαμβανόμενων απεργιών.





Διαβάστε περισσότερα στο http://newpost.gr/post/164681/staseis-ergasias-kai-apergia-apo-tin-pempti-stin-ert/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.