Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ : ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΝΑΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟ

Ο Αντώνης Νικοπολίδης μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό "Sentra 103,3", για το παιχνίδι του Ολυμπιακού με την Άρσεναλ στο Λονδίνο και μεταξύ άλλων σχολίασε για το τι περιμένει από τον Ολυμπιακό απόψε:

"Οποιαδήποτε ελληνική ομάδα δυσκολεύεται στο νησί. Περιμένω έναν Ολυμπιακό παθιασμένο, δυνατό, να τρέχει για να καλύψει πολλά χιλιόμετρα σε πολλά σημεία του γηπέδου. Και οι παίκτες να δώσουν το 100% των δυνατοτήτων τους. Θα ήθελα να δω τον περσινό Ολυμπιακό κόντρα στην Άρσεναλ, κι ας χάσει. Με την περσινή εμφάνιση ήμασταν όλοι ικανοποιημένοι από την προσπάθεια. Το ντεζαβαντάζ θα είναι ότι η Άρσεναλ ξέρει πλέον τον Ολυμπιακό και θα είναι πιο συγκεντρωμένη.









Διαβάστε περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2012/10/blog-post_1366.html#
Πηγή: www.newsnow.gr
Φωτό από  olympiacos-blog

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.