Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το γερμανικό παρακτορείο ειδήσεων, από το περιβάλλον της Τρόικας διέρρευσε ότι στόχος της ολοκλήρωσης των διαπραγματεύσεων είναι η 15η Οκτωβρίου.'' Εκφράζεται η ελπίδα ότι έτσι, στη Σύνοδο Κορυφής...
της 18ης-19ης Οκτωβρίου, θα παρουσιαστεί τουλάχιστον ''κάτι θετικό'', ώστε μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, οι δανειστές, μετά από νέα συνεδρίαση του Eurogroup, να εκταμιεύσουν τη δόση της βοήθειας ύψους 31,5δις ευρώ'' , σημειώνει το γερμανικό πρακτορείο.
ΠΗΓΗ: fimotro.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.