Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου η δόση..

Σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το γερμανικό παρακτορείο ειδήσεων, από το περιβάλλον της Τρόικας διέρρευσε ότι στόχος της ολοκλήρωσης των διαπραγματεύσεων είναι η 15η Οκτωβρίου.
'' Εκφράζεται η ελπίδα ότι έτσι, στη Σύνοδο Κορυφής...
της 18ης-19ης Οκτωβρίου, θα παρουσιαστεί τουλάχιστον ''κάτι θετικό'', ώστε μέχρι το τέλος Νοεμβρίου, οι δανειστές, μετά από νέα συνεδρίαση του Eurogroup, να εκταμιεύσουν τη δόση της βοήθειας ύψους 31,5δις ευρώ'' , σημειώνει το γερμανικό πρακτορείο.







ΠΗΓΗ: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.