Θέλουμε τη δόση για να μην πεινάσουμε, δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής όπου συζητείται η κατάργηση του ποσοστού του Δημοσίου σε σειρά ΔΕΚΟ,
«Θα πεινούσε κόσμος, θα ήταν καταστροφή. Σήμερα ζούμε γιατί έχουμε πάρει τις δόσεις. Χωρίς αυτές θα γύρναγαμε 50 χρόνια πίσω», υποστήριξε ο κ. Στουρνάρας.
«Θεωρείτε ότι μπλοφάρουν οι Ευρωπαίοι, όταν λένε 'πάρτε τα μέτρα, για να πάρετε τα λεφτά'; Ο χρόνος τρέχει. Αν θέλουμε να πάρουμε την δόση πριν εξαντληθούν τα ταμειακά διαθέσιμα του κράτους, πρέπει να τρέξουμε πολύ γρήγορα», συμπλήρωσε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://new.topontiki.gr/article/43331/rnStournaras-THeloume-ti-dosi-gia-na-min-peinasoume
«Θα πεινούσε κόσμος, θα ήταν καταστροφή. Σήμερα ζούμε γιατί έχουμε πάρει τις δόσεις. Χωρίς αυτές θα γύρναγαμε 50 χρόνια πίσω», υποστήριξε ο κ. Στουρνάρας.
«Θεωρείτε ότι μπλοφάρουν οι Ευρωπαίοι, όταν λένε 'πάρτε τα μέτρα, για να πάρετε τα λεφτά'; Ο χρόνος τρέχει. Αν θέλουμε να πάρουμε την δόση πριν εξαντληθούν τα ταμειακά διαθέσιμα του κράτους, πρέπει να τρέξουμε πολύ γρήγορα», συμπλήρωσε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://new.topontiki.gr/article/43331/rnStournaras-THeloume-ti-dosi-gia-na-min-peinasoume

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.