Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Στουρνάρας: Θέλουμε τη δόση για να μην πεινάσουμε

Θέλουμε τη δόση για να μην πεινάσουμε, δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής όπου συζητείται η κατάργηση του ποσοστού του Δημοσίου σε σειρά ΔΕΚΟ,

«Θα πεινούσε κόσμος, θα ήταν καταστροφή. Σήμερα ζούμε γιατί έχουμε πάρει τις δόσεις. Χωρίς αυτές θα γύρναγαμε 50 χρόνια πίσω», υποστήριξε ο κ. Στουρνάρας.

«Θεωρείτε ότι μπλοφάρουν οι Ευρωπαίοι, όταν λένε 'πάρτε τα μέτρα, για να πάρετε τα λεφτά'; Ο χρόνος τρέχει. Αν θέλουμε να πάρουμε την δόση πριν εξαντληθούν τα ταμειακά διαθέσιμα του κράτους, πρέπει να τρέξουμε πολύ γρήγορα», συμπλήρωσε.







Διαβάστε περισσότερα στο http://new.topontiki.gr/article/43331/rnStournaras-THeloume-ti-dosi-gia-na-min-peinasoume






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.