Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Συνάντηση Βρούτση-Κουβέλη για τα εργασιακά

"Η διαπραγμάτευση και η διαβούλευση είναι μια διαρκής έννοια η οποία πάντα θα συνεχίζεται" σχολίασε ο υπουργός

Συνάντηση είχε σήμερα ο Γιάννης Βρούτσης με τον Φώτη Κουβέλη έτσι ώστε να τον ενημερώσει για τα εργασιακά μετά τη χθεσινή επικοινωνία με την Τρόικα και το μήνυμα "στα εργασιακά πήρατε όσα περισσότερα μπορούσατε". Ο υπουργός Εργασίας μετά από εντολή του Αντώνη Σαμαρά ενημέρωσε τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ και στη συνέχεια επισκέφθηκε το Μέγαρο Μαξίμου για να ενημερώσει τον πρωθυπουργό.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/509874/Synantisi-Broytsi-Koybeli-ga-ta-ergsiaka.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.