Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Στη τελική ευθεία ο Αβραάμ!

Ο Αβραάμ Παπαδόπουλος επέστρεψε από τις ΗΠΑ, βρέθηκε την Κυριακή στο Αθλητικό Κέντρο του Ρέντη, όπως ήδη σας έχουμε ενημερώσει, και πλέον μπαίνει στο τελικό στάδιο της αποθεραπείας του.

Η θεραπεία του Αβραάμ επί αμερικανικού εδάφους ολοκληρώθηκε με τον ποδοσφαιριστή να επιστρέφει το Σάββατο (27/10) στην Ελλάδα και μάλιστα χθες (28/10) βρέθηκε στο Ρέντη όπου συνέχισε το πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθεί.

Από σήμερα (29/10) θα μπει στην τελική ευθεία για την επάνοδό του στα γήπεδα, αρχίζοντας πρόγραμμα με μπάλα υπό την επίβλεψη του γυμναστή της ομάδας, Χρήστου Μουρίκη.








Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com 
Πηγή: www.newsnow.gr
Φωτό από:  olympiacos-blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.