Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

«Η καταστροφή είναι ήδη εδώ»

«Η καταστροφή είναι εδώ εξαιτίας της συνέχισης της μνημονιακής πολιτικής και η πεποίθηση του κ. Σαμαρά περί ''τελευταίου κάβου που περνά η χώρα'' είναι αντίστοιχης αξιοπιστίας με τις αντιμνημονιακές του κορώνες όσο ήταν στην αντιπολίτευση και τις προεκλογικές του υποσχέσεις περί επαναδιαπραγμάτευσης». Αυτό αναφέρεται σε σχόλιο του ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή τη συνέντευξη του πρωθυπουργού στην Καθημερινή της Κυριακής, ενώ τονίζεται ότι του κ. Σαμαρά «του έχουν μείνει μόνο οι αόριστες υποσχέσεις για μια ανάπτυξη που συνεχώς έρχεται, αλλά χάνει συνεχώς το δρόμο της, και οι εκβιασμοί για την καταστροφή που θα επέλθει με την κατάρρευση της κυβέρνησής του».







ΠΗΓΕΣ:  http://www.trelokouneli.gr/2012/10/blog-post_822.html
www.newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.