Βέβαιος ότι η εκταμίευση της δόσης των 31,5 δισ. θα προχωρήσει κανονικά μόλις δημοσιοποιηθεί η έκθεση αξιολόγησης της τρόικας εμφανίστηκε ο Αντώνης Σαμαράς, συμπληρώνοντας πως δεν θα απαιτηθεί νέα Σύνοδος Κορυφής.
Οπως είπε, πιστεύει ότι...
μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου η διαδικασία αυτή θα έχει ολοκληρωθεί
Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2012/10/blog-post_9172.html
Οπως είπε, πιστεύει ότι...
μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου η διαδικασία αυτή θα έχει ολοκληρωθεί
Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2012/10/blog-post_9172.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.