Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Βέβαιος για την εκταμίευση της δόσης ο Α.Σαμαράς,μετά την σύνοδο κορυφής

Βέβαιος ότι η εκταμίευση της δόσης των 31,5 δισ. θα προχωρήσει κανονικά μόλις δημοσιοποιηθεί η έκθεση αξιολόγησης της τρόικας εμφανίστηκε ο Αντώνης Σαμαράς, συμπληρώνοντας πως δεν θα απαιτηθεί νέα Σύνοδος Κορυφής.
 Οπως είπε, πιστεύει ότι...

μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου η διαδικασία αυτή θα έχει ολοκληρωθεί











Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2012/10/blog-post_9172.html







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.