Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Τέλη της εβδομάδας παίρνει εξιτήριο η Άννα Βίσση

Επιστρέφει στην πίστα στις 9 Νοεμβρίου

Στο νοσοκομείο βρίσκεται η Άννα Βίσση, όπου αναρρώνει ύστερα από το ατύχημα που είχε στο μαγαζί όπου εμφανίζεται, το βράδυ της πρεμιέρας της.

Η τραγουδίστρια έπεσε από ύψος δυο μέτρων, όταν τμήμα της περιστρεφόμενης σκηνής «άνοιξε», με αποτέλεσμα να βρεθεί στο κενό, χάνοντας τις αισθήσεις της.





Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.