Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

"Με Σπανούλη είναι καλύτερα"!

Για τη νέα σεζόν, όπου ο Ολυμπιακός θα κληθεί να διατηρήσει τα κεκτημένα, μίλησε ο Τζόι Ντόρσεϊ στην επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωλίγκα. Ο Αμερικανός στη δεύτερη σεζόν του στον Ολυμπιακό δηλώνει πως πλέον δεν έχει άγχος ενώ εκθειάζει τον Βασίλη Σπανούλη.


Αναλυτικά τα όσα είπε ο Τζόι Ντόρσεϊ

Για τα πόσο σημαντικό είναι που ξεκινάει φέτος από την αρχή στον Ολυμπιακό, σε αντίθεση με πέρσι: «Είναι εξαιρετικό. Αυτή τη φορά μπορώ να δεθώ με τα παιδιά και να τα ζήσω όλα από την αρχή. Ήρθα αργά την περσινή σεζόν και αυτό ήταν δύσκολο γιατί έπρεπε να μάθω την ομάδα, αλλά τώρα ξεκινώντας νωρίς βλέπω ότι γίνεται πολύ καλή δουλειά με τους προπονητές».





Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.