Με υπομονή πρέπει να οπλιστεί την Πέμπτη το επιβατικό κοινό, καθώς αναμένεται να σημειωθούν προβλήματα, εξαιτίας της συμμετοχής των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ.
Συγκεκριμένα, τα μέσα σταθερής τροχιάς, (Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ) θα κινηθούν μετά τις 9 το πρωί και καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Τα λεωφορεία θα κινηθούν κανονικά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, ενώ θα ακινητοποιηθούν πλήρως οι συρμοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο προαστιακός, καθώς οι εργαζόμενοι σε αυτά θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία.
Έτσι την Πέμπτη δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα απολύτως δρομολόγιο, ενώ για αύριο καταργούνται σε όλη της διαδρομή οι αμαξοστοιχίες :
Διαβάστε περισσότερα στο Tromaktiko
Πηγή: newsnow
Συγκεκριμένα, τα μέσα σταθερής τροχιάς, (Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ) θα κινηθούν μετά τις 9 το πρωί και καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Τα λεωφορεία θα κινηθούν κανονικά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, ενώ θα ακινητοποιηθούν πλήρως οι συρμοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο προαστιακός, καθώς οι εργαζόμενοι σε αυτά θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία.
Έτσι την Πέμπτη δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα απολύτως δρομολόγιο, ενώ για αύριο καταργούνται σε όλη της διαδρομή οι αμαξοστοιχίες :
Διαβάστε περισσότερα στο Tromaktiko
Πηγή: newsnow

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.