Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Πως θα κινηθούν τα ΜΜΜ την Πέμπτη

Με υπομονή πρέπει να οπλιστεί την Πέμπτη το επιβατικό κοινό, καθώς αναμένεται να σημειωθούν προβλήματα, εξαιτίας της συμμετοχής των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ.

Συγκεκριμένα, τα μέσα σταθερής τροχιάς, (Μετρό-ΗΣΑΠ-Τραμ) θα κινηθούν μετά τις 9 το πρωί και καθ΄ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Τα λεωφορεία θα κινηθούν κανονικά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ, ενώ θα ακινητοποιηθούν πλήρως οι συρμοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ο προαστιακός, καθώς οι εργαζόμενοι σε αυτά θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία.

Έτσι την Πέμπτη δεν θα πραγματοποιηθεί κανένα απολύτως δρομολόγιο, ενώ για αύριο καταργούνται σε όλη της διαδρομή οι αμαξοστοιχίες :





Διαβάστε περισσότερα στο Tromaktiko
Πηγή: newsnow

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.