Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Ζαρντίμ: «Δεν μπορούμε να παίζουμε πάντα καλά...»

Να δικαιολογήσει τους παίκτες του προσπάθησε μετά τη νίκη επί του Αστέρα Τρίπολης και την... γιούχα του κόσμου ο Λεονάρντο Ζαρντίμ, ο οποίος στην ομιλία του στους παίκτες στάθηκε κυρίως στην κούραση.


«Καταλαβαίνω την κούραση που μπορεί να υπάρχει από το ταξίδι και την μεγάλη προσπάθεια που κάναμε κόντρα στην Άρσεναλ. Δεν μπορούμε να παίζουμε πάντα καλά... Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό συνέχεια. Το σημαντικό για εμάς είναι πως εξακολουθούμε να νικάμε στην Ελλάδα. Παίρνουμε τους πόντους όπως πρέπει να κάνουμε.

Είναι πολύ βασικό το να μπορούμε να κερδίζουμε ακόμα και όταν δεν αγωνιζόμαστε όπως πρέπει σε ματς όπως αυτό με τον Αστέρα Τρίπολης», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Πορτογάλος τεχνικός.





ΠΗΓΗ: www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.