Τη μεγαλύτερη αύξησή τους τα τελευταία τέσσερα χρόνια κατέγραψαν τον Ιούλιο οι μισθοί στη Γερμανία σε αντιδιαστολή με ό,τι συνέβη... στα περισσότερα κράτη - μέλη της Ευρωζώνης, όπου οι μισθοί μειώθηκαν και σημειώθηκαν αθρόες απολύσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η ομοσπονδιακή στατιστική υπηρεσία.Συγκεκριμένα οι μισθοί στη Γερμανία αυξήθηκαν 3,2% τον Ιούλιο, καταγράφοντας την μεγαλύτερη άνοδό τους από το 3,4% τον Οκτώβριο του 2008. Έτσι φέτος οι αυξήσεις των μισθών ξεπέρασαν το ρυθμό του πληθωρισμού, ο οποίος κυμαίνεται γύρω στο 2%.
Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Πηγή: www.newsnow.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.