Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Γερμανία: Αυξήθηκαν οι μισθοί


Τη μεγαλύτερη αύξησή τους τα τελευταία τέσσερα χρόνια κατέγραψαν τον Ιούλιο οι μισθοί στη Γερμανία σε αντιδιαστολή με ό,τι συνέβη... στα περισσότερα κράτη - μέλη της Ευρωζώνης, όπου οι μισθοί μειώθηκαν και σημειώθηκαν αθρόες απολύσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα η ομοσπονδιακή στατιστική υπηρεσία.

Συγκεκριμένα οι μισθοί στη Γερμανία αυξήθηκαν 3,2% τον Ιούλιο, καταγράφοντας την μεγαλύτερη άνοδό τους από το 3,4% τον Οκτώβριο του 2008. Έτσι φέτος οι αυξήσεις των μισθών ξεπέρασαν το ρυθμό του πληθωρισμού, ο οποίος κυμαίνεται γύρω στο 2%.






Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr 
Πηγή: www.newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.