Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Γκαλέτι: Περήφανος για τον πατέρα που έχω

 Συνέντευξη στην εφημερίδα "Clarin" παραχώρησε ο Λουτσιάνο Γκαλέτι, αναφερόμενος στη μεταμόσχευση νεφρού που έκανε και δηλώνοντας περήφανος για τον πατέρα του, καθώς αυτός ήταν ο δότης.

«Είμαι περήφανος για τον πατέρα που έχω. Με ενθουσίασε με την απόφασή του. Είμαι λίγο κουρασμένος, αλλά η χαρά για την επιτυχία της εγχείρησης τα υπερκαλύπτει όλα», τόνισε αρχικά ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού, για να καταλήξει:

«Το πρώτο πράγμα που θα κάνω μόλις πάρω εξιτήριο, θα είναι να δω τις κόρες μου».







ΠΗΓΕΣ: olympiacos-blog.blogspot.com,
www.newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.