Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Κλειστός ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα



Κλειστός θα παραμείνει από τις 8 το πρωί της Κυριακής ο σταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αττικό Μετρό... το κλείσιμο του σταθμού, πραγματοποιείται κατ' εντολή της Αστυνομίας.




ΠΗΓΗ: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.