Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Εξιτήριο πήρε ο Γ. Τραγάκης

Εξιτήριο πήρε σήμερα από την εντατική του καρδιολογικού του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας και επέστρεψε στην Αθήνα...
ο πρώτος αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων Ιωάννης Τραγάκης, καθώς βελτιώθηκε η κατάσταση της υγείας του.




Περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.