Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Πέταξε το κουτάβι από το μπαλκόνι.


Τον ίδιο του τον σκύλο, ένα κουτάβι τριών μηνών, ξυλοκόπησε ένας άνδρας στη Μηχανιώνα Θεσσαλονίκης την περασμένη Τετάρτη το βράδυ. Όχι μόνο χτύπησε με ξύλο στο κεφάλι το κουτάβι – που πρόσφατα είχε υιοθετήσει – αλλά και το πέταξε από το μπαλκόνι του σπιτιού του από τον 1ο όροφο με αποτέλεσμα το ζώο να πεθάνει.


Οι γείτονες αντιλήφθηκαν τι συνέβη ακούγοντας τα ουρλιαχτά του ζώου μικρού Ροτβάιλερ, το οποίο και ξεψύχησε σχεδόν αμέσως μετά την πτώση.

Η γειτονιά ξεσηκώθηκε αμέσως, δύο αυτόπτες μάρτυρες κατέθεσαν στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής και φυσικά κατήγγειλαν το γεγονός.

Η Αστυνομία πήγε στο σπίτι του δράστη όμως αρχικά δεν μπόρεσαν να τον βγάλουν έξω καθώς δεν υπήρχε ένταλμα, όμως το περιπολικό έμεινε εκεί για να τον περιμένει ώστε να μην ξεφύγει.

Την άλλη μέρα το πρωί με ένταλμα της Εισαγγελίας, συνελήφθη και ακολουθήθηκε η διαδικασία του αυτοφώρου.

Το πρωί της Παρασκευής οδηγήθηκε σε τακτική δικάσιμο, αλλά ζήτησε αναβολή για να παρουσιαστεί τη Δευτέρα με τον δικηγόρο του.

Θα δικαστεί τη Δευτέρα στο Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης στις 12:00 το μεσημέρι.

Η Ιζαμπέλα Μποτονάκη πρόεδρος του φιλοζωικού συλλόγου «ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΔΕΣΠΟΤΩΝ ΖΩΩΝ - Η ΑΓΑΠΗ» κάνει έκκληση ώστε φιλόζωοι και εκπρόσωποι φιλοζωικών σωματείων να παραστούν στην δίκη.

Φωτογραφίες από το συμβάν δεν υπάρχουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.