Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

«Θα σώσουμε την Ελλάδα όσοι το τολμήσουμε», λέει ο Σαμαράς σε ΔΗΜΑΡ και ΠΑΣΟΚ

Έμμεσες βολές κατά των διαφωνούντων εντός και εκτός κυβερνητικού συνασπισμού περιείχε η δήλωση του πρωθυπουργού, μετά το αδιέξοδο της σύσκεψης των κυβερνητικών εταίρων.

«Επί 3 μήνες αλλάζουμε την εικόνα της Ελλάδας. Έχουμε και στα εργασιακά και σε άλλα αλλάξει πολλές από τις αρχικές προτάσεις της τρόικας. Η διαπραγμάτευση συνεχίζεται», είπε ο πρωθυπουργός.

Όπως ανέφερε « Το μόνο μου κριτήριο είναι η Ελλάδα και το Μέλλον της», συμπληρώνοντας « Δεν θέλω να σκεφτώ τι θα συμβεί αν αυτή την ώρα δεν κρατήσω σταθερά το τιμόνι»

«Θα σώσουμε την Ελλάδα όσοι το τολμήσουμε», συμπλήρωσε ο Πρωθυπουργός αφήνοντας αιχμές προς κάθε κατεύθυνση.






Διαβάστε περισσότερα στο http://new.topontiki.gr/article/43389/rnDiafonies-gia-ta-ergasiaka-metaksu-kubernitikon-etairon





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.