Ηττήθηκε με 98-72 από την Αναντολού ΕφέςΟ Ολυμπιακός δεν πάτησε… ποτέ το παρκέ του «Αμπντί Ιπεκτσί», καθώς παραδόθηκε από νωρίς στις ορέξεις της Αναντολού Εφές και ηττήθηκε με το βαρύ 98-72, για την 2η αγωνιστική της Ευρωλίγκας.
Για ακόμη μία φορά φέτος οι «ερυθρόλευκοι» προβλημάτισαν στην άμυνα, ενώ η τρομερή τους αστοχία τους ανάγκασε να φύγουν με κατεβασμένα κεφάλια από την Κωνσταντινούπολη, όπου μερικούς μήνες νωρίτερα είχαν θριαμβεύσει.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sport-fm.gr/article/587263
Πηγή: www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.