Έδωσε συγχαρητήρια στον Σάντος για τις εμφανίσεις
Μετά τη νίκη της Ελλάδας επί της Σλοβακίας, ο Φερνάντο Σάντος μίλησε με πολύ κόσμο. Η πιο ξεχωριστή όμως επικοινωνία που είχε ήταν με τον Ζοσέ Μουρίνιο! Ο Special One διατηρεί φιλικές σχέσεις με τον ομοσπονδιακό τεχνικό και συμπατριώτη του, τον οποίο συνεχάρη για την δουλειά που κάνει στην Εθνική!
Διαβάστε περισσότερα στο www.sport-fm.gr
Πηγή: www.newsbeast.gr
Μετά τη νίκη της Ελλάδας επί της Σλοβακίας, ο Φερνάντο Σάντος μίλησε με πολύ κόσμο. Η πιο ξεχωριστή όμως επικοινωνία που είχε ήταν με τον Ζοσέ Μουρίνιο! Ο Special One διατηρεί φιλικές σχέσεις με τον ομοσπονδιακό τεχνικό και συμπατριώτη του, τον οποίο συνεχάρη για την δουλειά που κάνει στην Εθνική!
Διαβάστε περισσότερα στο www.sport-fm.gr
Πηγή: www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.