Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Από "Ντένη Μαρκορά" σε Σωτηρία Μπέλλου

Η ηθοποιός Ντίνα Κώνστα, μίλησε στην τελευταία της συνέντευξη για τη Σωτηρία Μπέλλου - το ρόλο που παίζει στο θέατρο - αλλά και γιατί στην τηλεόραση παίζει σχεδόν πάντα τη μεγαλοαστή...


Για αυτό, το δεύτερο, η ίδια απαντά μιλώντας στο People:
 "Γιατί οι σκηνοθέτες δεν έχουν φαντασία. Όταν σε δούνε να παίζεις ένα πράγμα , σε παίρνουν και σου φοράνε το ίδιο πουκάμισο. Θα σου πω πώς ξεκίνησε. Δούλευα στο θέατρο Βέμπο και ήταν εκεί ο Μιχάλης Ρέππας. Ένα βράδυ θα έβγαινα και ντύθηκα καλά -γιατί συνήθως πήγαιναν στο θέατρο σαν το λέτσο. Με είδε η Μίρκα Παπακωνσταντίνου έτσι που ήμουν περιποιημένη και μου έδωσε να φορέσω ένα πολύ ωραίο καπέλο που ταίριαζε με τα ρούχα μου. Εγώ ενθουσιάστηκα με το καπέλο που ήταν στυλ Γκρέτα Γκάρμπο. Δεν το έβγαλα απ' το κεφάλι μου όλο το βράδυ. με αυτό έφαγα. Ε, με είδε ο Ρέππας έτσι και έγραψε το ρόλο στο 'Δις Εξαμαρτείν'".








Διαβάστε περισσότερα στο http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=8&art_id=18319

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.