Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

Μέρκελ: Ποιά είμαι εγώ να παραπονεθώ επειδή οι Έλληνες διαμαρτύρονται

"Εγώ περίμενα 34 χρόνια" είπε η Γερμανίδα καγκελάριος αναφερόμενη στην Ελλάδα

Στη Βαυαρία βρέθηκε η Άνγκελα Μέρκελ για να μιλήσει στο αδελφό κόμμα των Χριστιανοκοινωνιστών. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της η καγκελάριος έδειξε ικανοποιημένη από την επίσκεψή της στην Αθήνα ενώ φάνηκε να καταλαβαίνει τους Έλληνες πολίτες που διαμαρτυρήθηκαν.

Είπε συγκεκριμένα η Γερμανίδα καγκελάριος ότι οι διαδηλωτές που κατέκλυσαν το κέντρο της Αθήνας κατά την επίσκεψή της στην Ελλάδα, ασκώντας το δικαίωμά τους να διαδηλώνουν, επέδειξαν τις αξίες και τις ελευθερίες που καθιστούν σπουδαία την Ευρώπη.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/506206/Merkel-Poia-eimai-eg-na-paraponetho-epeidi-oi-Ellines-diamartyrontai.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.