Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Παναθηναϊκός μπάσκετ: Επικράτησε της Καντού με 78-76

Μπορεί η βαριά φανέλα να λύγισε στο τέλος 78-76 τη μέτρια Καντού, αλλά ο νέος Παναθηναϊκός πάλι δεν έπεισε, 4 μέρες πριν το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. "Καθάρισαν" ο Σόφο (19π.) και ο καθοριστικός Πάνκο (11π.).

Χωρίς να εντυπωσιάσει με την απόδοσή του, ο Παναθηναϊκός νίκησε δύσκολα στο ΟΑΚΑ την Καντού με 78-76 και πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στην Ευρωλίγκα. Οι «πράσινοι» είχαν πολλά... σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή τους, ενώ αγχώθηκαν απέναντι σε μία ομάδα χωρίς μεγάλες δυνατότητες, που την περασμένη βδομάδα έχασε στην Ιταλία με -13 από την Ολίμπια Λουμπλιάνα!!!

Ο κορυφαίος του αγώνα ήταν ο Σχορτσιανίτης με 19 πόντους και τέσσερα ριμπάουντ, ακολούθησε ο Διαμαντίδης με 12 και ο Ούκιτς με 11. Πολύ καλός ήταν ο Πάνκο, ο οποίος σημείωσε τους 11 πόντους, με τους έξι από αυτούς να μπαίνουν σε κρίσιμο σημείο της τελευταίας περιόδου.





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/132622/me-ti-fanela-pao-me-tin-eikona-poy-paei

Φωτό από: mantatanews.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.