Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Μεγάλο ΄΄διπλό΄΄ με ανατροπή του Ολυμπιακού , 2-1 τη Μονπελιέ!

Για 70 λεπτά ο Ολυμπιακός δεν έδειχνε στον αγωνιστικό χώρο ότι καταλαβαίνει την κρισιμότητα του ματς.

Το γκολ του Τοροσίδη (73’) όμως, έδωσε το σύνθημα για την τεράστια ανατροπή κόντρα στη Μονπελιέ, την οποία ολοκλήρωσε ο Μήτρογλου στις καθυστερήσεις.

Ο Σαρμπονιέ άνοιξε το σκορ στο 47’, αλλά η ομάδα του Ζαρντίμ έκανε την ολική επαναφορά και παρέμεινε ζωντανή στο κυνήγι της πρόκρισης επικρατώντας 2-1. Σε δύο εβδομάδες, στο Καραϊσκάκη με τους Γάλλους και πάλι η επόμενη αγωνιστική.

Η βαθμολογία:

1. Σάλκε 7 (6-3)
2. Άρσεναλ 6 (5-4)
3. Ολυμπιακός 3 (4-6)
4. Μονπελιέ 1 (4-6)






Διαβάστε  περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/588453
*Το άρθρο είναι του Χρήστου Οικονόμου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.