Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Πρεμιέρα «με το δεξί» για τους Περιστεριώτες στην Α1

«Ποδαρικό» με νίκη έκανε το Περιστέρι στην Α1 μπάσκετ των ανδρών, καθώς κατέβαλε δύσκολα την αντίσταση του Πανελευσινιακού στο κλειστό «Ανδρέας Παπανδρέου» με 77-75, σε αναμέτρηση για την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Τα δεκάλεπτα: 17-22, 31-46, 53-61, 77-75.






ΠΗΓΗ: www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.