Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

ΑΕΚ - Κέρκυρα 1-1 τελικό

"Αφού δεν χάσαμε, πάλι καλά". Αυτό πρέπει να λένε οι άνθρωποι της ΑΕΚ, η οποία ήρθε ισόπαλη 1-1 με την Κέρκυρα και συνέχισε χωρίς νίκες στο πρωτάθλημα. Οι Φαίακες προηγήθηκαν με τον Βενέτη και ο Παυλής "λύτρωσε" την Ένωση.










www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.