Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Δύσκολα ο Ολυμπιακός,1-0 τον Αστέρα Τρίπολης (τελικό)

Ο Ολυμπιακός νίκησε 1-0 με γκολάρα του Χολέμπας και έκανε το 6/6, όμως στο β' μέρος ήταν πολύ κακός και κινδύνεψε από τον Αστέρα Τρίπολης που είχε δοκάρι. Άγρια γιούχα από την κερκίδα!

Ο Ολυμπιακός χωρίς να εντυπωσιάσει και με τους οπαδούς να αποδοκιμάζουν στο δεύτερο ημίχρονο και μετά το τέλος του ματς, νίκησε 1-0 τον Αστέρα Τρίπολης με ωραίο γκολ του Χολέμπας στο 42'. Οι Αρκάδες στην επανάληψη ήταν καλύτεροι και στο τέλος είχαν και δοκάρι για την ισοφάριση.





Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/130599/ligo-akoma-kai-tha-eblepe-asterakia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.