Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Ελλάδα -Βοσνία 0-0 τελικό

Η εθνική μας ομάδα δεν κατάφερε να κάμψει την αντίσταση των Βόσνιων και το ματς έληξε ισόπαλο (0-0), παρότι είχε ευκαιρίες να πάρει τη νίκη σε δυο φάσεις όπου Τοροσίδης και Γκέκας είχαν δοκάρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.