Συνεχίζει τις επιτυχίες η ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, η οποία πήρε λευκή ισοπαλία 0-0 από την Άρσεναλ στο Λονδίνο και ελπίζει σε πρόκριση στην επόμενη φάση του Next Gen Series.Οι ερυθρόλευκοι άντεξαν στην πίεση των Άγγλων στο δεύτερο ημίχρονο και έμειναν όρθιοι όπως είχε συμβεί και στη Γαλλία με αντίπαλο την Μαρσέιγ.
Ο Ολυμπιακός βρίσκεται στην πρώτη θέση του ομίλου με 5 βαθμούς και ελπίζει πλέον βάσιμα στην πρόκριση καθώς έχει δύο εντός έδρας αγώνες στη συνέχεια του ομίλου.
Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.