Λάμπει σαν διαμάντι το νέο τραγούδι της Rihanna... Diamonds είναι ο τίτλος από το πρώτο single που θα περιλαμβάνεται στο νέο της άλμπουμ... Μα πότε πρόλαβε να βγάλει και άλλο cd??
Σε στίχους της SIA ( ναί εκείνης με τον David Guetta http://www.youtube.com/watch?v=JRfuAukYTKg ) και παραγωγή από τους Stargate που έχουν συνεργαστεί πολλές φορές με την 24 χρονών τραγουδίστρια...
Το περιμένουμε και στα ελληνικά ραδιόφωνα...

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.