"Τίποτα δεν είναι δεδομένο για τη ΔΗΜΑΡ", είπε ο Φώτης Κουβέλης βγαίνοντας από το Μέγαρο Μαξίμου, υπογραμμίζοντας την ανάγκη να κατανεμηθούν δίκαια τα βάρη των 11,5 δισ. Παράλληλα, άφησε... ανοικτό το θέμα της συνοχής της κυβέρνησης, καθώς δεν θέλησε να απαντήσει σε σχετική ερώτηση, ενώ γνωστοποίησε πως θα υπάρξει νέα σύσκεψη των υτριών αρχηγών την Τετάρτη.
Πηγή: www.parapolitika.gr
Πηγή: www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.