Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ποιούς παίκτες επέλεξε να ΄΄κόψει΄΄ ο Ζαρντίμ για το Τσάμπιονς Λιγκ - «Απλώς μια βολιδοσκόπηση» ξεκαθάρισε η ΠΑΕ για Ντελ Πιέρο

Τους Τάτο, Βλαχοδήμο και Ζαραδούκα επέλεξε να «κόψει» ο Λεονάρντο Ζαρντίμ από τη λίστα με τους παίκτες που θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στους αγώνες των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ.

Σε αυτή συμπεριλήφθηκε ο Ντιόγκο και ο Φέισα, παρά το γεγονός ότι έχουν μείνει εκτός αποστολής στα δύο παιχνίδια της ομάδας για το ελληνικό πρωτάθλημα και ο Ντρίσα Ντιακιτέ ο οποίος θα αποτελέσει και την τελευταία μεταγραφική κίνηση του Ολυμπιακού για την καλοκαιρινή μεταγραφική περίοδο.




Διαβάστε περισσότερα στο www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.