Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Σχεδόν ένα μήνα εκτός αγωνιστικής δράσης ο Έισι Λο

Θλάση τελικά ο Λο, μένει σχεδόν ένα μήνα εκτός δράσης.

Εκτός δράσης για περίπου 3-4 εβδομάδες θα μείνει ο Έισι Λο.

Ο Αμερικανός γκαρντ τραυματίστηκε στους προσαγωγούς κατά τη διάρκεια της χθεσινής (11/9) προπόνησης και όπως έγινε γνωστό σήμερα (12/9) έχει υποστεί θλάση 2ου βαθμού.







Περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.