Για τις μεγάλες θυσίες που υφίσταται ο ελληνικός λαός και στο ό,τι «έχει φτάσει στα όριά του» έκανε λόγο ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κάρολος Παπούλιας, υποδεχόμενος το μεσημέρι...της Τρίτης στο Προεδρικό Μέγαρο, τον πρόεδρο της Γερουσίας του Καναδά Νοέλ Κινσέλα.
«Είναι θαυμαστή και η υπομονή του και η γενναιότητα να αντιμετωπίζει αυτή την κατάσταση», υπογράμμισε ο Πρόεδρος στέλνοντας και μήνυμα προς τους Ευρωπαίους εταίρους: «Δεχόμασταν μέχρι τώρα ένα ανελέητο μαστίγωμα. Νομίζω ότι αρκετά πληρώσαμε για τα λάθη μας. Πρέπει να καταλάβει η Ευρώπη ότι πρέπει να βοηθηθεί η Ελλάδα.
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.