Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Άνετη νίκη για τον Ολυμπιακό

Με γκολ των Σιόβα στο 5΄ ,Τζιμπούρ στο 38΄ και στο 74΄ και Μανιάτη στο 63΄, οι ΄΄ερυθρόλευκοι΄΄ επικράτησαν του Λεβαδειακού εύκολα με 4-0 και έκαναν το 2 στα 2 στο πρωτάθλημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.