Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Μέρκελ – Ολάντ: Η Ευρώπη θα νικήσει την κρίση

Τη Γαλλογερμανική φιλία εξήραν σήμερα από την πόλη Λούντβιχσμπουργκ η Άνγκελα Μέρκελ και ο Φρανσουά Ολάντ, πριν από το γεύμα εργασίας στη διάρκεια του οποίου θα προσπαθήσουν να εναρμονίσουν τις θέσεις τους....


για την κρίση στην ευρωζώνη, αλλά και την συγχώνευση του ευρωπαϊκού ομίλου αεροναυπηγικής και άμυνας (EADS) με την βρετανική εταιρία αμυντικών συστημάτων (BAE). «Ζήτω η γαλλο-γερμανική νεολαία, ζήτω η ευρωπαϊκή νεολαία», είπε στα γαλλικά η Γερμανίδα καγκελάριος στο τέλος της ομιλίας της ενώπιον πολιτικών, οργανώσεων νέων και κατοίκων της πόλης αυτής στην νοτιοδυτική Γερμανία.

Ακολουθώντας το παράδειγμα της Μέρκελ, ο Γάλλος πρόεδρος είπε στα γερμανικά, ολοκληρώνοντας την δική του ομιλία: «Ο ρόλος σας είναι να κάνετε πραγματικότητα το ευρωπαϊκό όνειρο και να του χαρίσετε ένα μέλλον. Ζήτω η γαλλο-γερμανική φιλία».






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/2012/09/blog-post_9368.html,
Πηγή: www.newsnow.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.