Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

«Έρχομαι για να μιλήσω με την ΑΕΚ…»

Τις επαφές του με τη διοίκηση της ΑΕΚ για να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας διαδεχόμενος τον Βαγγέλη Βλάχο επιβεβαίωσε ο Άγγελος Αναστασιάδης.


«Κατεβαίνω στην Αθήνα το απόγευμα για να μιλήσω με τους ανθρώπους της ΑΕΚ», δήλωσε ο 59χρονος τεχνικός, αλλά δεν θέλησε να μπει σε περισσότερες λεπτομέρειες. «Δεν έχω να πω αυτή τη στιγμή κάτι συγκεκριμένο. Μου εξέφρασαν την πρόθεσή τους να συνεργαστούμε, αλλά φυσικά, όπως καταλαβαίνετε, δεν μπήκαμε σε λεπτομέρειες. Θα πούμε περισσότερα το βράδυ», δήλωσε ο Αναστασιάδης στο sport-fm.gr.





ΠΗΓΗ: www.sportdog.gr
Φωτό από:  sportdog.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.