Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Ε.Ράντου: «Προτιμώ να απέχω από την τηλεόραση»

Με βρώμικα σάντουιτς παρομοιάζει τα τούρκικα σίριαλ η Ελένη Ράντου

Για τα τουρκικά σήριαλ και για την τελευταία της τηλεοπτική δουλειά για την οποία δεν πληρώθηκε ποτέ μίλησε η Ελένη Ράντου, εξηγώντας γιατί δε θέλει να επιστρέψει στην τηλεόραση.





Περισσότερα στο www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.