Στο κτίριο της οδού Κολοκοτρώνη μπαίνουν από την επόμενη εβδομάδα οι 100 εργαζόμενοι από την «Ελευθεροτυπία» που υπέγραψαν στην ίδρυση του συνεταιρισμού για την έκδοση του φύλλου «Η Εφημερίδα των συντακτών». Μετά την έγκριση της διευθυντικής ομάδας, η εφημερίδα αναζητά κεφάλαια για την έκδοση της η οποία τοποθετείται στο τέλος Σεπτεμβρίου ή στο πρώτο 10ήμερο του Οκτωβρίου.
ΠΗΓΕΣ: http://www.paron.gr/typologies/?p=22263 ,
www.parapolitika.gr
ΠΗΓΕΣ: http://www.paron.gr/typologies/?p=22263 ,
www.parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.