Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Εγκλωβίστηκαν τουρίστες στα Μετέωρα

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια δύο γάλλων τουριστών στα βράχια των Μετεώρων αργά χθες το απόγευμα, οι οποίοι εγκλωβίστηκαν κατά τη διάρκεια αναρρίχησης.








Στο σημείο έσπευσαν περαστικοί που άκουσαν την έκκλησή τους για βοήθεια και ειδοποίησαν την Πυροσβεστική Υπηρεσία. Οι άντρες της Πυροσβεστικής μαζί με ανθρώπους της Ορειβατικής Λέσχης Καλαμπάκας… κατάφεραν να τους απεγκλωβίσουν, χωρίς να υπάρξει τραυματισμός, αναφέρει το www.thessalianews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.