Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

Ενταση έξω από το υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης

Ένταση επικρατησε πριν από λίγη ώρα από αγρότες, που άρχισαν να πετούν φρούτα, απο τις καρότσες των αγροτικών αυτοκινήτων τους, στην...


είσοδο του υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης, επειδή
 η συγκέντρωση του κόσμου, δεν ήταν η αναμενόμενη.





ΠΗΓΕΣ: http://www.trelokouneli.gr/2012/09/blog-post_4224.html,
www.newsnow.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.