Γενική απεργία που θα παραλύσει όλη τη χώρα την διοργανώνουν την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου, ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, ενώ οργανώνουν και συγκέντρωση στις 11 το πρωί στο Πεδίο του Άρεως. Στην ανακοίνωση των απεργών...
αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Απορρίπτουμε κατηγορηματικά την κυβερνητική παρέμβαση για νομοθετική ρύθμιση των κατώτατων μισθών και ημερομισθίων στον ιδιωτικό τομέα, την κατάργηση των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων, τις προθέσεις κατ΄ εντολήν των δανειστών για μείωση των αποζημιώσεων, αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης" αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΓΣΕΕ και προσθέτει ότι "όσο οι δανειστές εμμένουν στην εφαρμογή αδιέξοδων πολιτικών τόσο θα εντείνεται ο αγώνας των συνδικάτων».
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
αναφέρεται μεταξύ άλλων: «Απορρίπτουμε κατηγορηματικά την κυβερνητική παρέμβαση για νομοθετική ρύθμιση των κατώτατων μισθών και ημερομισθίων στον ιδιωτικό τομέα, την κατάργηση των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων, τις προθέσεις κατ΄ εντολήν των δανειστών για μείωση των αποζημιώσεων, αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης" αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΓΣΕΕ και προσθέτει ότι "όσο οι δανειστές εμμένουν στην εφαρμογή αδιέξοδων πολιτικών τόσο θα εντείνεται ο αγώνας των συνδικάτων».
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.