Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Ραντεβού στο Σύνταγμα έχουν οι Αγανακτισμένοι

Ραντεβού για σήμερα στις 18:00 το απόγευμα έχουν δώσει οι Αγανακτισμένοι. Όπως έγινε γνωστό με σχετική ανάρτηση στο Facebook, καλούνται όλοι όσοι θέλουν να διαμαρτυρηθούν κατά των οικονομικών μέτρων, να βρίσκονται στη πλατεία Συντάγματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.