Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Στάση εργασίας στα λεωφορεία τη Τετάρτη

Νέα ταλαιπωρία περιμένει τους πολίτες που κινούνται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αυτή την εβδομάδα....


Στάση εργασίας το πρωί και το βράδυ έχει εξαγγείλλει το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ για την Τετάρτη 26-9-2012. Η στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 9 το πρωί και από τις 9 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας.





ΠΗΓΗ: planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.